Vzorové jídelníčky keto diety

Vzorový jídelníček keto diety s výrobky BeProtein™

Chystáte se hubnout, ale nevíte kde začít? Sháníte vzorové jídelníčky na hubnutí a stále netušíte co jíst a v jakém množství?

Připravili jsme pro vás keto jídelníček pro týdenní keto dietu, který vám pomůže nastavit optimální dietní režim během ketonové diety. Jídelníček pro keto dietu je vhodné dodržovat v rozmezí 2 až 8 týdnů, dle toho, jakou máte aktivitu, životní styl a pohyb. Ideální je, aby keto jídelníček se stal součástí vašeho života a pravidelně několik měsíců v roce se zařazoval do denního režimu. 

Vyberte KETO program BeProtein™

Zvolte si KETO jídelníček na 4, 8 nebo 12 týdnů

Zvolit KETO jídelníček BeProtein™
SNÍDANĚ (10H) OBĚD SVAČINA VEČEŘE (18H)
PONDĚLÍ

Proteinová rajčatová polévka + Losos na másle s 250 g zeleniny

půst - sklenice citronové šťávy

Proteinová polévka zeleninová + 2x volská vejce s avokádem, 150g zelenina

ÚTERÝ

Proteinová polévka chřestová + 100 g krůtí prsní řízek na másle + 250 g zelenina

Proteinové Caffe Latté + 30g para ořechů
Proteinové Caffe Latté + 30g para ořechů
STŘEDA

Proteinová kaše + lžíčka arašídového másla + sklenice citronové šťávy

Proteinová polévka rajčatová
Losos na smetaně + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje + Proteinový pudink kokosový

půst - sklenice citronové šťávy

Proteinová omeleta středomořská + 100g cottage sýr + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje

ČTVRTEK

Proteinová káva Caffe Latte + 20g para ořechů + sklenice citronové šťávy

Proteinová polévka zeleninová + krůtí prsní řízek na smetaně + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje

Proteinová polévka chřestová + Proteinová omeleta středomořská + 50g balkánského sýru + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje

PÁTEK

Proteinový pudink čoko-karamelový + sklenice citronové šťávy

Proteinová omeleta +
100g cottage sýru + 1 celé vejce + 250 g salátu

Proteinová polévka rajčatová + 150g Losos na másle + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje

SOBOTA

2x volská vejce + 1/2 avokáda + proteinový pudink čoko-karamelový

Kuřecí špíz + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje

Proteinový pudink čoko-karamelový + sklenice citronové šťávy

Proteinová polévka chřestová + 50g balkánského sýru + 1/2 avokáda + vaječná omeleta z 4 vajec.

SOBOTA

Proteinový pudink čoko-karamelový + sklenice citronové šťávy

Proteinová polévka rajčatová
Losos na smetaně + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje + Proteinový pudink kokosový

Proteinové Caffe Latté + 30g para ořechů

Proteinová omeleta středomořská + 100g cottage sýr + 250g zeleniny s 1 lžící olivového oleje

Keto dietní jídelníček je založen nikoli na klasickém restriktivním omezení kalorického příjmu, ale na změnu poměru nutričních složek potravin, kterou konzumujeme. Většina lidí poté, co nasadí keto jídelníček na sobě pozná změny, cítí se lépe, mají pod kontrolou zdravotní potíže spojené s vysokým krevním cukrem nebo přebytek inzulínu v krvi, a nejdůležitější je, že mají pod kontrolou i svoji váhu, jelikož pochopí jak se stravovat a která jídla volit.

Jídelníček ketonové diety je tvořen primárně ze 70% zdravými tuky (ano, tuky) z 25% proteinů a z 5% sacharidů. Znamená to, že v naší stravě budeme preferovat zdravé tuky jako jsou ořechy, avokádo nebo zdravé oleje jako olivovy olej. 

Protein je důležitý stavební kámen našeho těla. Během keto diety dochází ke „spotřebě“ tuků jako primárního zdroje energie namísto glukózy. Při nedostatku proteinu, tělo má tendenci odbourávat vlastní svalovou hmotu. Správně navržený keto jídelníček by tomu měl zabránit a naopak by měl dodat vysoké množství kvalitních bílkovin, které doplní potřebu organismu pro aminokyseliny.

Nedostatek bílkovin způsobuje špatný stav nehtů, padání vlasů, nedostatek vitamínu b12, chudokevnost a jiné přiznaky. Vysoký podíl kvalitního proteinu proto tvoří hlavní část keto diety a produkty BeProtein jsou navrženy, aby tomu odpovídaly. 

Ano i ne. Keto dieta je životní styl, nikoli trend v hubnutí, jak je často prezentována. Jídelníček keto diety lze dodžovat dlouhodobě za určitých podmínek (jedná se o dostatečný příjem alkalických potravin, aby se balancovala kyselost keto diety). Ovšem, keto dietu lze po 4-6 týdnech přerušit, pokud jsme spokojeni s výsledky a např. za dalších 4-6 týdnů se k ní vrátit. Ideální je keto dietní plán držet delší dobu, minimálně 8 týdnů. Poté, co na sobě zjistíme, jaké změny nastaly a zda se nám líbí, můžeme zhodnotit, zda se vůbec chceme vracet ke „starému“ způsobu stravování.

Proč BeProtein™

BeProtein™ KETO Line je řada proteinových výrobků pro správnou keto dietu. Produkty je vhodné používat jak v rámci ketogenní diety, tak i během sportu nebo kdykoli během dne. Většina výrobků BeProtein™ KETO Line jsou bez lepku, označené značkou „Gluten Free“ a neobsahují aspartam. Redukovaný obsah sacharidů na jednu porci zaručuje, že každé balení má méně než 5g sacharidů, což z něj dělá vhodné jídlo během ketonové diety.

  • Nutričně vyvážené porce

  • Vysoký obsah minerálů a vitamínů v každé porci

  • Výrobky bez lepku, vhodné pro vegany

  • Bez aspartamu

  • Rychlá příprava za 2-3 minuty

  • Ideální předpřipravené porce do kanceláře

  • Přesné složení v každé porci

  • Vysoký obsah draslíku, hořčíku a sodíku

Proč používat BeProtein™ KETO Line během keto diety?

Náhrada jídla je vhodná pro omezení velikosti porcí jídel, ale zachování celkového počtu kalorického příjmu. Proteinové výrobky KETO Line od BeProtein navíc obsahují vysoký obsah vitamínů a minerálů jako je draslík, hořčík a sodík, které se při keto dietě vylučují z organismu tím, jak se vylučuje i voda z těla. Proto je při ketonové dietě důležité doplňovat minerály a stopové prvky. Výrobky BeProtein jsou navrženy tak, aby tento nedostatek doplnily a poskytly kompletní spektrum makronutrientů a živin.

Vyberte KETO program BeProtein™

Zvolte si KETO jídelníček na 4, 8 nebo 12 týdnů

Zvolit KETO jídelníček BeProtein™